در حال بارگزاری

تقویم 98 شرکت پیمانکاری و حفاری به صورت لایه باز با فرمت psd

  • توضیحات

    تقویم 98 شرکت پیمانکاری و حفاری

    با سلام خدمت همه ی شما دوستان و همراهان گرامی. امروز براتون تقویم 98 شرکت پیمانکاری و حفاری را آماده کرده ام. این تقویم دیواری به صورت کاملا لایه باز در ابعاد استاندارد 35*50 سانتی متر و مناسب چاپ افست طراحی شده است. تقویم کاملا لایه باز می باشد و شما تمامی قسمت های آن را به صورت جداگانه می توانید ویرایش کنید.

    از این طرح این تقویم برای تبلیغات شرکت های پیمانکاری راه و ساختمان، شرکت های پیمانکاری معادن، شرکت های اجازه دهنده بیل های مکانیکی و ماشین های حفاری و سایر مشاغل مرتبط می توانید استفاده نمایید.

    امیدوارم که طرح تقویم 98 شرکت پیمانکاری و حفاری مورد پسند ما دوستان قرار گرفته باشد. روزانه طرح های مختلف دیگری از تقویم دیواری به صورت لایه باز بر روی سایت قرار می گیرد.

    در ادامه پیش نمایش این تقویم زیبا برای شما قرار داده شده است.

    یک پیشنهاد ویژه

    شما می توانید به جای خرید تک تک فایل ها, یک اشتراک مدت دار مثلا سه ماهه خریداری نمایید و در طول دوره اشتراک خودتون فایل ها را به صورت کاملا رایگان دانلود نمایید. این طوری تعداد فایل بیشتری را با هزینه بسیار کمتر می تونید دانلود کنید. جهت خرید اشتراک بر روی لینک زیر کلیک کنید.

    می خواهم اشتراک خریداری نمایم.

    تقویم 98 شرکت پیمانکاری و حفاری

    تاریخچه تقویم

    آغاز تقویم با شروع دوره تاریخی و زندگی اجتماعی و کشاورزی بشر و نیاز او برای تعیین زمانبندی کشاورزی است. تقویم قمری با استفاده از اهله ماه نخستین تقویم مدون بشریست. سپس تقویم خورشیدی- قمری و آنگاه تقویم خورشیدی روی کار آمده است.

    سابقه استفاده از تقویم با توجه به ثبت اهله ماه به ۳۰٬۰۰۰ سال می‌رسد. مصریان از ۴۲۴۱ قبل از میلاد اولین اقوامی بودند که از تقویم خورشیدی ۳۶۵روزه استفاده نمودند و بابلیان اولین قومی که سال را براساس دوازده ماه ۳۰روزه تعریف کرده‌اند. اقوام بابلی بعد از گذشت چند سال هر وقت متوجه می‌شدند که اختلاف تقویم‌شان با چهار فصل زیاد شده به تقویم خود یک یا چند ماهی اضافه می‌کردند. که شکل نسبتاً تکامل یافته آن هر شش سال یکماه اضافی بود. ژولیوس سزار در سال ۴۵ قبل از میلاد به پیشنهاد ستاره شناسی یونانی تقویم ژولینی را معرفی کرد. این تقویم براساس سال خورشیدی با طول ۳۶۵٫۲۵ روز بود.

    سال ۳۶۵ روز بود و برای جبران کسر روز هر چهار سال یک روز به طول سال اضافه می شد (سال کبیسه). از آن پس تقویم میلادی مسیحی با مبدأ میلادی از آن بدست آمد که بعدها بوسیله تقویم گریگوری دقیق‌تر شد. پس از آن دقیق‌ترین تقویم در احتساب کسر دقیق سال تقویم جلالی ایرانی (۴۷۱ قمری / ۱۰۷۹ میلادی) بوجود آمد که امروزه تقویم هجری خورشیدی برآمده از آن و در محاسبات ادامه آنست.

    قدیمی ترین تقویم ایرانی تقویم فرس ۳۶۵ روزه با مبدا سال ۵۰۲۵ قبل از میلاد است که با تقویم باستانی مصر مشابه بود. تقویم دینی مسلمانان و یهودیان قمری است.

  • نظرات

    دیدگاهتان را بنویسید

محصولات پیشنهادی
  • پریمیوم
    کارت ویزیت فروشگاه پوشاک مردانه
    25000تومان
  • پریمیوم
    کارت ویزیت کیف و کفش فروشی
    25000تومان
  • پریمیوم
    بنر شهادت امام رضا، امام حسن و رحلت پیامبر
    20000تومان
  • پریمیوم
    قاب عکس عاشقانه با فرمت png شماره 1
    20000تومان
  • پریمیوم
    بنر لایه باز ورزش همگانی
    20000تومان
  • پریمیوم
    طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س)
    20000تومان
  • پریمیوم
    طرح اسلیمی لایه باز زرد
    20000تومان
  • پریمیوم
    بنر سالگرد شهادت سردار سلیمانی
    20000تومان